neděle 16. února 2014

Příjemné překvapení od GUERLAIN - Lak na nehty

Krásné nedělní dopoledne,

jak trávíte víkend? Slavili jste Valentýna? Já se za hodinku chystám plavat, hrozně mě to v poslední době zase chytlo, takže když jdu z práce, skočím si ještě dát třicet bazénů a je mi fajn.. :)

Když jsem od sestry dostala tenhle krásný, pro mě lak neznámé značky, hned jsem věděla, že o něm budu básnit .. ano, lak má nejen úžasnou barvičku, ale je bezvadně krycí, má skvělou výdrž a je prostě super!


Znáte kosmetiku Guerlain? Já se musím přiznat, že jsem o ní nikdy neslyšela, ale v momentě, kdy jsem viděla ten nádherný stojan s krásnou kosmetikou, tak mě hned zaujala.. Mimo laků mě zaujaly například Rozjasňující třpytivé perly, nebo tyhle Oční linky, které mají skvělé balení.

Ale zpět k laku.





Lak slibuje dlouhotrvající výdrž a odolnost, vysokou intenzitu barvy a rychlou aplikaci. A sama za sebe musím říct, že vše slibuje. Lak se mi dobře nanášel, má dobrý štěteček, s kterým to jde jedna báseň.

Líbí se mi hlavně barvička, jemná brosková s malinkatým jemně namletým stříbrným shimmerem. Lak schne do vysokého lesku a s použitím nadlaku je lesk ještě intenzivnější.




Vlastním odstín 260 a seženete ho za cca 540,-


Jak se Vám líbí? Máte zkušenosti ze značkou Guerlain?

2 komentáře:

  1. Značku neznám, ale tyhle peníze bych za lak určitě nedala. Ovšem barva je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádherné nehty, krásný tvar!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!