čtvrtek 2. ledna 2014

TAG 2013

Krásný čtvrtek Všem :)

Pro dnešní druhý lednový den jsem si pro Vás připravila tento TAG, takové ohlédnutí za minulým rokem.

Jak jste trávili poslední den v roce? Já jsem ho oslavila s přítelem a s přáteli a bylo to nezapomenutelné! Domu jsme přišli k ránu, mám spálené tři prsty od prskavky, tancovali jsme, popíjeli a byla neskutečná sranda! :)

Teď už se vrhneme na TAG




1. Podnikla jsi letos něco, co jsi doposud ještě nezkusila?

Ano! Jela jsem poprvé na bobové dráze..Bylo to s přítelem, v létě, na dovolené v Harrachově. Bylo to super a určitě si to ráda zopakuji ...





2. Prošla jsi nějakou větší změnou?


Žádnou změnu jsem nezpozorovala, takže asi ne :(..

3. Stal se někdo z tvých přátel rodiči?


Zatím ještě ne...


4. Které datum z letošního roku Ti utkvělo v paměti?


Nikdy nezapomenu na předposlední den v roce, konkrétně 30. 12. 2013. Udělala jsem totiž něco, co bych v životě neřekla, že to udělám.. Teď toho hrozně lituji.. Nechci to tady rozpytvávat, takže to je vše, co Vám k tomu řeknu :). 

5. Zemřel někdo z tvých blízkých?


Díkybohu NE!

6. Navštívila jsi nějaké zahraniční země?


Ano! Letos to bylo jen Německo :D:D:D..

7. Výhodná koupě?


Nespočet!

8. Postrádáš něco z letoška, co bys uvítala v roce příštím?


Ano...


9. Aktivita/činnost, které ses ve skutečnosti chtěla věnovat víc, než se ti letos podařilo?


Chtěla bych víc cvičit..., a ne jen, když si na to vzpomenu :(...


10. A naopak - existuje něco, cos mohla dělat v menším měřítku?


Ano, měla bych méně uklízet..

11. Oblíbený program v TV?


Na televizi moc nekoukám, ale když už ji zapnu, tak se ráda podívám na Pekelnou výzvu, Ano šéfe, Božské dorty, Ulice, Věřte nevěřte...

12. Na co jsi nejvíc hrdá v osobním životě?


Na to, že mám rodinu, na kterou se můžu spolehnout a kterou mám ráda nadevše. A také na to, že mám toho nejúžasnějšího přítele..:)





13. Největší omyl?


Žádný si nevybavím :(...

14. Cítila ses - obecně - radostnější nebo melancholičtější než v loňském roce?


Jak kdy, nárazově...když bych to měla shrnout, tak upřímně, pro mě tento rok nebyl vůbec radostný..

15. Za co jsi utratila nejvíc peněz?


Za blbosti...:D:D

16. Přála sis něco, co se ti dokonce i splnilo?


Přála jsem si kočičku, a to se mi splnilo :)..




17. Přála sis něco, co se ti nesplnilo?


Ano! Dokončit školu... snad se mi to podaří letos...:(...

18. Existuje něco, co mohlo tvůj rok 2013 udělat ještě lepším, než je/byl?


Ano, již zmiňované dokončené studium na VŠ. 


19. Kdo/co ti letos zlepšovalo náladu?


Přítel, rodina a má nejúžasnější kamarádka Míša..:))




20. Největší přání v tuto chvíli?


Aby celá má rodina byla spokojená, šťastná a zdravá..



Tak, to by bylo vše :)

Budu ráda, když budete v TAGU pokračovat, můžete mi písnout své odpovědi :)


Mějte krásný den a já se pádím učit, neb zkouškové je v plném proudu :(


Vaše Petra









12 komentářů:

  1. Moc hezky odpovedi. Pro me to byl nejhorsi rok za cely zivot, takze doufam, ze brzo se zas vse srovna a bude lip.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kočička je krásná :)
    taky bych se měla jít učit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. jojo, teď mám pauzu, jinak se v tom pořád topím :( :D

      Vymazat
  3. Kočka je nádherná. Já jsem na Silvestra byla s přítelem doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je pěkné, aspoň, jste si užili Silvestr krásně ve dvou.. děkuji moc :)

      Vymazat
  4. Preji ti, at uspesne ukoncis skolu! hezke odpovedi

    OdpovědětVymazat
  5. Školu určitě úspěšně dokončíš. :) A kočičku máš krásnou!

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý tag :)) Držím palce se školou a máš nádhernou kočičku♥

    OdpovědětVymazat
  7. Maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!