čtvrtek 28. listopadu 2013

Lesk na rty Essence Glossy LipBalm - Cherry kiss

Neslíbatelný lesk na rty? Ano!

Příjemný den Všem,

od kamarádky jsem dostala tenhle lesk na rty. Říkala, že je s ním moc spokojená, takže ho pořídila i mně! :) A jak jsem s ním spokojená já?

Řeknu Vám to hned na začátek..:) Já ho totiž miluju! Nelepí, neobtiskává se, je na rtech příjemný, úžasně voní a ještě ke všemu ho seženete za 39,90 :))!



A Vy, kteří chcete recenzi podrobnější, čtěte dál :)!


Jedná se o balzám na rty s leskem. Vlastním odstín Cherry Kiss a mají v nabídce ještě spoustu dalších voňavých odstínů.


Balzámo - lesk voní úžasně po sladkých třešních, mňam..a sladce i chutná...:D:)). Nemá nijak výraznou krycí schopnost, je spíše neutrální, na to, jak je v balení pigmentovaný.




Nanáší se přímo z tuby, takže aplikace je perfektní a bezchybná. Na rtech nelepí, neobtiskává se a na to, že je to lesk, tak dlouho vydrží. Ještě bych ráda zmínila, že rty krásně hydratuje.



Určitě jeden z nejlepších drogérkových lesků :)) A víte, co je na něm zajímavé? Je vyroben v Itálii!!

Za mě určitě ANO!


Co na něj říkáte vy? Zkoušeli jste? Jak se Vám líbí?

Papa, Vaše Petra




3 komentáře:

  1. Mam ho doma uz dlooouho a pouzila jsem ho asi dvakrat, nejak me moc nezaujal. Ale to je spis tim, ze si nepotrpim vubec na lesky, spis rtenky a balzamy. Co se baleni a chuti tyce, tam souhlasim, je super - a ani nelepi, pokud si vzpominam z posledni aplikace :D me spis celkove vadi konzistence lesku na rtech.T.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám radši lesky se štětečkem, ale tento vypadá taky dobře :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za komentáře holky :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!