sobota 5. října 2013

Instagram photos VII.

Krásnou slunečnou sobotu!

Máme tady sedmý instagramový příspěvek..Jsou to fotky, postřehy, zážitky, co jsem nafotila během září. Vzpomínám, když v září ještě bylo krásně teplo, teď už je venku pěkná zima a ráno je teploměr dokonce na nule :( ... Jak trávíte tyhle dny? Já osobně prací, školou a přípravou na zkoušky, které mi chybí.. :( Ještě musím napsat závěrečnou práci, takže bohužel, momentálně mi nezbývá moc volného času..Každodenní prohlížení blogů je u mě bohužel pasé... Koukání na televizi, natož na nějaký film, na to také bohužel není moc času..

Také ve spojení se školou máte takto hektické období?

Vrhneme se raději na jiné téma a tím jsou dnešní fotky..Tady jsou:



Cosmo s Ninou jsem prostě musela mít!! 

Brzy ráno před odchodem do práce s Micinkou. Díky Mici, že mě každý den budíš v půl 6 :)) Aspoň nezaspím :D

Nový hlídač na zahradu...

Šibalka...

Pádím do školy..:(

Boyfriend STYLE 
ty boty už jsou v koši :DD :(( 

Love MulBerry - peněženka a kabelka

OOTD

Její televize :D


Hladíme hladíme..:D

Jeden nehet ulomený :((
GS růžový a modrý


Na Svaté Hoře v Příbrami


Na houbách - z hodinové neplánované sobotní procházky jsme měli půl košíku :))


Mazlinka


Pršelo a pršelo.. ve výtahu v práci 


Leknín u babičky na zahradě v jezírku

Nový top


Nový top v akci - jde se makat 


Usínáme... 

Mici má zvláštnost - jednu tlapičku má růžovou...


Tak prej už se nechce a nebude fotit :D:D


Spací den :D:D Jako každý jiný  :)) Pořád chrupká ta číča jedna :D


Před školou ...

Ombré 


Konečně zbořená nemocnice v Ústí a odhalilo nám to krásnou ranní ústeckou mlhu ...


Taška z časopisu Story - za 55,-  
Právě teď na stáncích - mají ještě oranžovou :)) A je fajn!


OOTD





S mojí babiznou:D


Ve čtvrtek jsem koupila vodítko a hned se šlo ven. Pět minut sebou škubala ale pak se jí to líbilo a venku pobíhala a skotačila, i když s omezenými možnostmi na vodítku :))...

Včera jsem si vyrazila na kolo.. Byla hrozná zima, takže jsem šlapala jako o závod, abych se zahřála.. Moc to nepomohlo, ale ráda jsem si vyjela.. Možná, že už letos naposledy..:(

Ze včerejšího večera :))


Mějte krásný zbytek sobotního odpoledne a já pádím s přítelem na procházku.. :))


Vaše Peťula :)
















13 komentářů:

  1. jů. na poslední fotce - číča se usmívá :D

    OdpovědětVymazat
  2. krásný pejsánek :) já sehnala hnědou tašku z časopisu Glanc za 29 Kč a jsem s ní spokojená, akorát se mi nelíbí že je zapinání na patent a tak mi může někdo z tašky ukradnout peněženku :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jojo, to je pravda.. tahle je také bohužel jen na suchý zip :(

      Vymazat
  3. Peto, ty mas neco s krkem, ze se porad fotis s hlavou do strany? Jinak se mi mic libi satek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co je tohle za výmysl zase?:D:D:D:D Bože!

      Vymazat
    2. Ahojky,
      ano, bohužel mám.. Od dětsví bohužel nevědomky dávám hlavu na jednu stranu..

      Na víc se mne prosím neptejte, nic víc Vám k tomu neřeknu

      Vymazat
    3. nemáš na takové otázky odpovídat...

      Vymazat
    4. Bud v pohode Peto, muj kamarad od puberty frka- protoze to rozcilovalo jeho brachu, jenze ted to dela i nevedomky. Kazdej mame neco, nekdo si kouse nehty... Jen sem si vsimla, ze se fotis skoro vzdy se stejnym postojem hlavy.. Promin, jestli se te to nejak dotklo...

      Vymazat
  4. Jej psík je super, růžová tlapička čičiny skvělá a cosmo s Ninou jsem prošvihla :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!