pondělí 23. září 2013

TAG: 15 podivných faktů o mě

Ahojky,
dneska jsem se rozhodla pro trošku soukromější článek...:). Otázky jsem viděla na několika blozích a dnes se na ně pokusím zodpovědět i já ... Budu ráda, když mi napíšete, jak to máte Vy, nebo když připojíte odkaz na Váš TAG.

Vrheneme se na to:

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?

Říkají mi obvykle ,,pouze,, jménem... ale když už na to příjde, tak Petunie.

2. Jaký máš zlozvyk?

Žádný....Nejspíš si ho neuvědomuji :D...

3. Máš nějakou fóbii?

Nemám, jen se malinko bojím pavouků...

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?

Momentálně je to We can´t stop od Miley Cyrus :)...We can´t stop, we won´t stop, can´t you see it´s we who own the night, can´t you see it we who bought that life...

5. Co tě dokáže vytočit?

Když se s někým na něčem domluvím a za chvíli je to jinak!


6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.

Hraju si s vlasy a neustále je upravuji. Dříve jsem si okusovala kůžičku okolo nehtů,  ale za své ruce jsem se po tomto úkonu dlouuho styděla, takže to naštěstí už nedělám :). 

7. Na které straně postele spíš?

Napravo

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci / v baru?

Zázvorový tonic! A z alkoholických obvykle víno.



9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?

Méďa...neměl jméno..:(


Dnes jsou moji plyšáčci tihle dva:









10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?

Každý večer použít krém a hlavně, když se namaluji, tak se večer řádně odlíčit :).

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?

Sedím:D...

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?

Nic zvlášního, jen dám nohu za hlavu.. což umí skoro každý :)).

13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?

Čokoládka...

14. Jakou frázi nejčastěji používáš?

Tak co...??:D


Čau Morkuuu...!!



15. V čem spíš?

V úplně normálním pyžamu :)... Právě teď s dlouhýma nohavicema a s dlouhými rukávy :)).

V létě mám ráda pravý opak :) - ZDE:




Zkoušeli jste tento TAG?


Písněte mi do komentářů odkaz, ráda si počtu :))


Mějte krásné pondělí a příjemný týden:)


Vaše Petra

2 komentáře:

  1. Super tag. Zase jsem se něco nového o tobě dozvěděla. Kočička a pejsek jsou velice moc roztomilí!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!