čtvrtek 20. června 2013

Gabriella Salvete 01 Lila

Ahoj Všem!

Tyhle laky od GS nejspíš všichni znáte..Když jsem ho ale chtěla u nás koupit, tak už byly bohužel všechny vyprodané, proto jsem byla mooc ráda, když jsem ho vyhrála v GA u Violets . A já jí ještě jednou mooc děkuji :)!

Je to světlá starorůžová barva..trošku mi připomíná barvu laků našich babiček. Akorát, že babičky v něm nemají tolik třpytek a shimmeru. V tomhle laku jich totiž najdete opravdu hodně, od různých velikostí až po práškové třpytky.

detail

zlatavé odlesky na sluníčku




Lak kryl už v prní vrstvě. Dobře schnul, celkem rychle, což mě překvapilo. Nedávala jsem nadlak, aby měl lak konečný efekt takový, jako má mít. Po zaschnutí byl hrubý a perfektně držel celý týden!

Nádherně se tpřytí, leskne do všech stran. Na sluníčku mi dokonce házel zlatavé odlesky.




Jediné, co mi na něm vadí je to, že se špatně odlakovává :(.. Ale jinak je vážně suprovej a stojí za vyzkoušení..:)

A to by bylo pro dnešek Vše :) Napište mi, jestli jste lak zkoušeli a jak jste s ním spokojené..:)

Přeji Vám krásný zbytek dne

Peťula

17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Martí, taky jsem si pro něj skákla..už se těším, až ho nalakuji :) děkuji

      Vymazat
  2. Bože, to je nádherná barva! :3

    Kisses
    -L♥
    www.cup-of-hot-tea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem s odlakováváním problém neměla :) šlo to v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tento lak čtu všude samé chvály a asi mu podlehnu. Vypadá vážně nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je vážně nádhera!! na sluníčku to musí vypadat skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  6. týo tadle barvička vypadá taky krásně, škoda, že jsou u nás beznadějně vyprodané :) tak doufám, že budou zase brzy naskladněné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bohužel také vyprodané..neustále..:(( Snad brzy naskladní

      Vymazat
  7. Já už chci ten lak na nehty taky :(

    OdpovědětVymazat
  8. Na odlakování použij alobalovou metodu:o)
    Co dodat, krása!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem si jej teď koupila:)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!