středa 15. května 2013

T-spot maska Rossmann

Tuhle masku jsem objevila v Rossmanu ve slevě za 4,90 :D:D Řekla jsem si, že jí tam nenechám a alespoň jí zkusím. Vzala jsem si dvě balení.

Maska by měla vysušit namáhou T-zónu a antibakteriálně ji zklidňovat. A jak obstála?






Na úvod musím říct, že nemám moc velké problémy s T-zónou. Ale přesto jsem se rozhodla masku zkusit :)

Jestli se tomu teda vůbec dá říkat maska...Nejspíš bych to nazvala čístícím ubrouskem. Maska je totiž textilní.

Balení jsem rozlepila a ubrousek nanesla na čistou, umytou pleť. Nechala jsem asi 15 minut působit. Maska příjemně chladila. Překvapilo mě, že nezklouzla, pořádně držela na pleti :D .. Po sundání nebyla pleť vůbec vysušená, ale příjemně hladká. Maska je antibakteriální.

Musím uznat, že za 5 korun to byl super kup:D:D Určitě se do Rossmannu koukněte a zkuste jí :)

Zkoušeli jste ji?

19 komentářů:

  1. Za 5korun?? :O Tu musím zkusit :D Sakra.. snad ji ještě budou mít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem byla v Rossmannu a mají jí dokonce za 3,90 :D:D

      Vymazat
    2. To zní skvěle. Tyto látkové masky jsem koupila v Japonsku, ale cenu ani raději neprozradím.....no 30x tolik

      Vymazat
    3. Zítra tam udělám nálet :D :D

      Vymazat
  2. Nezkoušela jsem ji a za 5 korun bych si ji taky vzala :D

    OdpovědětVymazat
  3. sounds great. thx for sharing.
    lovely greets and a nice evening.
    maren anita

    emu australia giveaway:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Jaktoo? Koukala jsi tam, jak měli odličovací ubrousky..? A Pleťové masky?

      Vymazat
    2. Aaano, koukala a nic :( a když jsem se ptala, tak mi slečna řekla, že nic takového neměli a ani nemají :/

      Vymazat
  5. Vyzerá to trošku smiešne :D :)

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway ! :) ↓ http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tak za tu cenu bych ji zkusila taky :) Jinak Peti, jsi šik i s maskou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus jí určitě :) Joo?? :D:D To bych neřekla :D:D Ale děkuji

      Vymazat
  7. také sem nezkoušela, ale za tu cenu určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!