čtvrtek 23. května 2013

OOTD - s kamarádkou na nákupech + new in

Hezký den Všem mým čtenářům :))

Dneska mám pro Vás outfit z jednoho příjemného dne, kdy jsme byli s kamarádkou na nákupech.... To, co jsem si pořídila uvidíte na konci článku :)..


A co jsem měla na sobě? Byl pěkný den, takže jsem zvolia lehké květované tričko.

Kalhoty, kabelka - tržnice
Boty - NY
Tričko - Amisu
Sako - Vero moda



Cesta domů .. Míša má zas hlad :D:D



Kalhoty - Clokhouse
Boty - tržnice
tílko, kabelka - NY
svetřík - H&M
sako - GAP

A co jsem si koupila?

Neonové tričko, které jsem si zamilovala :D :)


A malinový svetřík z Oodji :)


Moc se mi líbí v kombinaci s krajkovým tílkem ...




Jak se Vám naše outfity líbí? Pořídili jste si v poslední době něco nového? :))

Písněte do komentářů :))

Vaše Peťula..







20 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí to tričko, co jsi měla na sobě ty :) ale sluší vám to oběma ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko se srdíčkem je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc se mi líbí to tvoje květované triko a sako na kamarádce, super

    OdpovědětVymazat
  4. Super, jste kočky:o) jen možná u tebe by se mi více líbilo nějaké světlejší sáčko, přijde mi, že tě tohle zbytečně rozšiřuje:o/ znám to.. Ale to triko má úžasný výstřih, fakt pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, mohla jsem si vzít sáčko jiné barvy, jak na to koukám..:)) Děkuji moc

      Vymazat
  5. kočky :) pěkný triko se srdíčkem :) Můžu se zeptat jak se tvé kámošce chodí v letních kozačkách? Pohodlí a není v nich teplo? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodí se jí v tom dobře, i když na časté nošení to opravdu není.. teplo jí v tom docela je, ale vzhledem k tomu, že jsou děrované, tak se to ještě celkem dá :)) Já děkuji :))

      Vymazat
  6. Neonové tričko i svetřík se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že tvoje kamarádka má krajkové kozajdy, pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hrůza, děs a běs.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neprotiřečíš si malinko? V 15:18 se ještě chválila kozačky Míši :D:D Haha

      Vymazat
    2. Komentář v 15:18 jsem psala já... a ten v 15:36 psal někdo jiný! Řekla bych, že nějaký rypálek, který závidí.

      Vymazat
    3. Jo to bych taky řekla, hemží se mi to tu vulgárními komentáři...:( Jestli to takhle půjde dál zakáži anonymům přispívat..:((

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!