čtvrtek 30. května 2013

Instagram photos

Čauky Všem :)!

Dneska tady máme další várku fotek z instagramu :)


Fandííme :)





Nejlepší zmrzlinaa - Jamajská spirála :)




Obídek na terásce - můj je ten salátek 

Má sbírka 

Duch - nejlepší a nejdojemnější film

Vyrážíme na kolo :) 

Odměna - nádhera

Kytičky k narozeninám

Nálada na modrou

Romantická růžová a volánky



Další parapet s orchidejemi - tentokrát obývák

Výhra v GA - děkuji :))

Už mám konečně taky tu svou :))

Kamarádka byla na tetování ..


Ombré


Další ombré - tohle se mi líbí víc :)

Kamarádka si pořídila kočičku :) Je nádherná

Ano, jsme nenažraní, měla jsem velké oči a pak jsem si půlku pizzy vezla domu :D

Lázeňská - ledová tříšt 


Nejkrásnější ohňostroj

Piňa colada


Delikátní zmrzka 



Grilujeme 


A tady jde vidět, že mé nehty na pravé ruce dokonalé opravdu nejsou :D


Svačinka 



Je jich mooc že jo? :D 


Jak se Vám fotky líbí? Máte instagram? (Napište mi do komentářů, pod jakým jménem tam jste :))


Vaše Petuniie






16 komentářů:

  1. Ty jsi Peťul hrozně moc šikovná na ty nehtíky, vždycky se kochám...a ty tvoje vlasy!

    OdpovědětVymazat
  2. krásnýho pejska máš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! Na tu zmrzlinu mám strašnou chuť a o zbytku fotek s jídlem ani nemluvím- všechno bych snědla :D
    Jinak kočička je nádherná :) já mám teď taky koťátko :))

    Kisses
    -L♥
    www.cup-of-hot-tea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. No ty si žiješ :D Ta orchidej co jsi dostala k narozeninám je vážně pěkná. Piňa coladu bych si dala hned i s tím ovocem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zbožňuju instagram fotky! skvělé :)
    Teď mám v opraně svůj zdroj instagramu a už mi chybí..

    Krásné nehty, a ty zmrzku bych si hned dala, mňam

    Aňul

    OdpovědětVymazat
  6. tak to jsou skvělé fotky! mám chuť na všechno to jídlo :D a máš krásné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Báječné fotky. Nejlepší jsou ombre nehty a to bílomodré triko je super.

    OdpovědětVymazat
  8. DĚKUJI Všem za hezké komentáře, jste nejlepší :)) !

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky! :) Hlavne to jedlo a nechtyy ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Na té fotce s ledovou tříští - to nejsou ale tvoje nehty, ne?

    OdpovědětVymazat
  11. Ty ombré nehty jsou nádherné ♥
    Jinak všechny fotky jsou super :)!

    http://apieceofmony.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Super fotky, máš krásné vlasy :-) jsem na instagramu jako @katalesakova

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!