neděle 5. května 2013

Barbie lak Gabriella Salvete 102

Příjemný nedělní večer :)

Dneska jen rychlý příspěvek, protože tenhle lak prostě musíte vidět! :D :)

Tohle je přesně ta růžovka, co jsem dlouuho sháněla. A dlouho jsem jí shánět nemusela, protože jsem jí obdržela v Bloboxu od Aničky :) A musím říct, že tenhle lak mám mooc ráda..!




Lak je krémový a má sytě růžovou barvu. Ta barva je vážně krásná! Připomíná mi dětství, prostě taková sladká růžová žvejkačka :D

Nanáší se dobře, kryje už v první vrstvě, ale já jsem pro lepší barvičku dala vrstvy dvě. Nadlak jsem tentokrát nepoužila, byla jsem zvědavá na lesk a hlavně na výdrž. Musím říct, že v obou kritériích obstál velmi dobře :)

Tady vidíte, jak mi foťák sežral barvu :) :D

Růžové odstíny laků mám ráda, ale prozatím jsem ty ostatní  dala stranou, protože tohle je nyní moje jednička :)


Krásný zbytek víkendu ..

A já už jdu pomalu do postele :)

Vaše Petra

23 komentářů:

  1. Jůů PEti, co je ten žlutý lak? :) A máš krásný tvar nehtů :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Lak je Essence, ze starší limitky Cute as Hell.. a je hezky, proto si ho šetřím a nosím jen na jednom nehtu :D:D:D

      Vymazat
  2. tenhle lak mám doma a jeden čas jsem ho používala snad pořád, je to krásná barvička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho teď budu asi taky nejspíš lakovat pořád :D:D Děkuji:)

      Vymazat
  3. Ahoj Peťul, zrovna jsem narazila na tvůj blog a moc se mi líbí - ten lak je nádherný, takovu barvičku potřebuji taky :)

    Krásný den

    OdpovědětVymazat
  4. Peťo, jak jsi věděla, že přesně, přesně, přesně tuhle barvu scháním?! ;-) Superbezva!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Pane jo, ta žlutá barva je boží! A v kombinaci s růžovou? Líp snad vypadat ani nemůže..

    OdpovědětVymazat
  6. Máš nádherné nehty Peťulko!
    A kombinace růžové a žluté se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Denčo.. Mě se také tahle kombinace líbí, je taková jarní :)

      Vymazat
  7. To se mi moc líbí, skvělá kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí kombinace těchto barev. Povedené!

    OdpovědětVymazat
  9. Bomba i ten žlutý!! Přesně vím, jak to myslíš, taky mám ještě pár barev, jejíchž odstíny pořád hledám a neustále to není ono:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak :) Třeba se nám někdy poštěstí a najdem ten pravý :)

      Vymazat
  10. Krasne barvicky taky mam rada ruzovou :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!