pátek 3. května 2013

3 x OOTD + OOTD mojí kamarádky Míši :)

Krásný den Všem,

snad Vám nevadí, že poslední dobou přidávám outfity..ale holt, je mi to líto vyfotit a neukázat Vám, co jsem měla na sobě.. :)

A aby to nebylo tak stereotypní, tak tu dneska  máme opět návštěvu - Míšu :) .. :D


První oufit je velmi jednoduchý.. Líbí se mi spojení šátku a kožené bundy :) Vše už znáte, pouze tričko je z Kiku..:)



Další den jsem zvolila modrobílou kombinaci. Tohle tričko je moje oblíbené a na jaro/léto je super, protže je vzdušné :)... K tomu pouze bundička pro chladné ráno, kabelka v modré a bílé balerínky.



Účes z předešlého dne


A poslední outfit. Připravila jsem se trošku na zimu a taky, že byla ..a jaká! Ráno dokonce pršelo, byla jsem ráda, že jsem zvolila tyhle boty a ne balerínky.. :)





Kalhoty, boty, bunda, naušnice - tržnice
kabelka - Mulberry
Svetřík - Atmosphere
Tílko - Amisu

Musíme mít samozřejmě rychlou fotku ve výtahu :D:D


A tady už Míša :)

Miluje tuhle zelenkavou barvu..a já jí moc chválím, protože jí to mooc sluší!



Boty, Košile - Amisu
Kalhoty - C&A
Kabelka - tržnice
Bundička - GAP
Pásek - Camaieu


Jak se Vám naše outfity líbí? Který je podle Vašeho gusta? :))

Mějte se kráásně :)

Peťula a Míša 
















6 komentářů:

  1. líbí se mi tvé outfity a jsem ráda, že je často ukazuješ zde na blogu. všechny outfity jsou pěkný, sluší vám to, jste kočky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Míša má moc hezkou kabelku! Na jaký tržnici se dá koupit, jestli se můžu zeptat? :)
    Oboum vám to moc sluší holky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupili jsme jí v Teplicích v Krupský, v obchodě s módní obuví :) Ale měli poslední..:(

      Děkuji za komentář

      Vymazat
  3. Zase vám to holky moc sluší! Musím říct, že tentokrát se mi ale do vkusku trochu víc trefila Míša, tak že ji pozdravuji :) Pěkný večer Peťul.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc, pozdrav vyřídím :)) Také hezký den přeji:)

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!