neděle 4. listopadu 2012

Balerínkám končí sezona

Krásný nedělní večer,

v minulém týdnu jsem si ještě vzala balerínky..:) Nohy mi nezmrzly, dalo se to, ale už jsou uklizené v krabicích na půdě a pomalu jsem musela vytáhnout kozačky :( Jak já nemám ráda podzim a zimu?? Jak jste na tom vy?

První outfit je tvořen z netopýřího svetru, který je moc příjemný a v tomhle období zahřeje :) Dlouho mi ležel bez využití ve skříni, myslím si, že mi moc střihově nesluší - takže ve skříni zase nějaký čas poleží :D :D





Svetr - TopShop
Bunda, kalhoty, baleríny, naušnice - tržnice
Prstýnek - Rossmann
Náramek, šátek - Takko

Druhý outfit je kromě bot už opravdu podzimní.. Kabát, tóny do černé, jediné co je výrazné je šátek..


Kabát - New Look
Šátek - New Yorker
Kabelka, boty - tržnice

Jaký outfit se Vám líbí víc?? Co nosíte vy? Už jste vytáhly kozačky?? :))

Přeji pěkný večer a zítra zase do školy a práce.. tak si ještě užijte volna! :)

papa P.





3 komentáře:

  1. celkově se mi líbí víc ten druhý, ale z toho prvního se mi ten svetr líbí moc a myslím, že ti sluší a je velká škoda ho zase schovávat :)

    OdpovědětVymazat
  2. To já balerínky nenosím už od prázdnin, když mě je taky pořád hrozná zima :D. Moc se mi líbí bundička v prvním outfitu :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!