středa 12. září 2012

Garnier Pure SOS Pen

 I když je akné symbolem dospívání a puberty, stejně trápí většinu z nás..Přičin může být mnoho - mastná pleť, nesprávná péče o pleť, nedostatečná hygiena, nevhodná kosmetika, ale také dědičnost. Nejspíš se ho nikdy nezbavíme, ale můžeme ho šetrně léčit...

Mám pro Vás tip na výrobek, který Vám pomůže s akné zatočit!




Tím zazrákem je  Garnier, pero na akné. Toto pero používám už asi rok a jsem s ním opravdu spokojená.

Zaujalo mě, že se jedná o malé balení, je v podobné tubičce jako lesk na rty a aplikace je velmi jednoduchá.

Jak používám SOS Pen já?

Vždy, když se objeví pupínek, lehce přitlačím Garnier SOS Pen a vymáčknu trošku bezbarvé tekutiny. Nerozmazávám po obličeji! Nechám působit přes noc. Tekutina příjemně chladí, má větrovou vůni. Po pár minutách zaschne, tím máte jistotu, že se Vám neotře (např. o polštář apod.). Ze začátku to trošku štípe, ale dá se to vydržet..



A opravdu - ráno se probudím a pupínek je výrazně menší! :)

Pořídíte v drogeriích cca za 120,- :)


Znáte tohle pero? Nebo máte nějaký svůj osvědčený tip na akné?












3 komentáře:

  1. Já tento výrobek znám, ale mě osobně tedy moc nepomohl :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tento výrobek jsem také dříve měla, a řekla bych, že pupínky opravdu zmenšil.

    OdpovědětVymazat
  3. Pure mi lezi v supliku uz druhym rokem, dost me zklamal. Super je mast Sudokrem z lekarny. Ted zkousim clinique-anti-blemish solution gel a za ty prachy me nijak neokouzlil. Mast Ichtocyl z lekarny byla taky dobra, ale ten desnej smrad..To uz snad radsi pupinek:))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!