pondělí 3. září 2012

2x OOTD

Krásný den,
jsem zpět z dovolené a hned s novým příspěvkem :) Měli jsme se v Jižních Čechách suprově, i když nám 3 dny pršelo a v noci byla už docela zima.. Byli jsme na výletě v Písku, na hradě Rabí (nejhezčí hrad - zřícenina, kterou jsem kdy viděla) a také jsme skoro každý večer grilovali, nebo pekli buřty. Prostě vesnická pohoda..dokázala bych si představit z města odjet a bydlet na vsi..Ten klid je fajn! :) Chcete ukázat pár fotek?? Napište mi do komentářů :))

Dneska přidám pár letních outfitů, které jsem Vám nestihla ukázat v době prázdnin.. Léto nám pomalu končí, už je to znát :( Snad nás v září ještě pár hezkých dní čeká :)

Stejné kalhoty, kabelka - jiné je pouze tričko a botky :)




Outfit číslo jedna se skláda z trička/halenky z NY, kabelka je od Vietnamců, květované žabky také. Jednoduchý outfit do města...


Druhý outfit - opět tričko NY a botky NY. Ten krám mám prostě nejradši :D Outfit na kafe s kamarádkou :)


Líbí se Vám tyhle jednoduché outfity?? Jaký je lepší?? :) 





Vaše Petra :))





5 komentářů:

  1. Skoda ze leto skoncilo...Tyhle outfity jsou dobre,jednoduche a urcite i pohodlne..Mas hezky blog. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Super:) líbí se mi to růžové první tričko a kabelka!!:)) vůbec bych neřekla, že je od vietnamců..taky bych si přála, by bylo ještě hodně krásných dnů!:) Pak už bude jen zima brr..

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfity, obě trička se mi moc líbí:-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!