středa 18. července 2012

2x OOTD - modročerně a modrobíle

Pěkný den,

mám pro Vás dva outfity z minulého týdne, kdy lilo a lilo a já musela opět vytáhnout dlouhé kalhoty..
První outfit se skládá z věcí, které jsem si pořídila nedávno - sáčko, tílko s volánky (na prsou) z NY, kalhoty a kabelka - od vietnamců, botky jsou také z NY. Možná jsem měla přidat ještě nějaký řetízek, ale zapomněla jsem na něj :D :D






A druhý outfit je uplně jednoduchý, vzala jsem se opět (mé oblíbené) černé kalhoty, krajkové tílko z Vero Mody, přes to bílý světřík z Orsaye, boty z Vista (ten krám už u nás asi není:D) a kabelku od Vietnamců. Stříbrný řetízek je od mamči k narozeninám. Bohužel pršelo, tak jsem si ještě vzala modrý deštník, který na fotce není.






Líbí se Vám tyto outfity?? Obohatili byste je něčím?? :))


PS: Snad Vám nevadí takové fotky, ale bohužel mě nemá kdo fotit a se samospouští jsem to ještě nevymyslela, protože to pokaždé vypadá hrozně :D ale určitě to doladím :))

14 komentářů:

  1. Ten druhý outfit se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat
  2. to tričko chci taky:D sako super. asi půjdu na nákupy ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí oba..ale více ten první..hlavně to modré sáčko je super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné outfity, modrá ti sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kombinace je krásná, povedené:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Oba outfity jsou krásné :) Možná první outfit bych oživila nějakým náhrdelníkem, ale záleží jaké máš naušnice. Také ráda nakupuji v NY tam vždy něco pěknýho najdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem dát řetízek, ale zapomněla jsem :( :D

      Vymazat
  7. Bez řetízku je to taky pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  8. mne sa pačia obidva outfity ! pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc Ti to sluší. A ty balerínky jsou naprosto dokonalý!:D :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!