čtvrtek 24. května 2012

Zapékané brambory s brokolicí

Pekné čtvrteční odpoledne Vám všem,

dnes mám pro Vás recept na moje (asi) nejoblíbenější jídlo v poslední době :) Jsou to brambory, s brokolící, zapečené v troubě :) Řekla bych, že je to docela výživné, zasytí to a nemusíte mít výčitky, že jste snědli něco hooodně kalorického :)



Potřebujete:
Brambory, brokolici, špětičku (opravdu jen malinkatou) soli a pepře, trošku mléka

Postup:
před upečením

po upečení

Brokolici nejdříve trochu povařím, brambory oškrábu, nakrájím na kolečka, která položím do zapékací misky. Mezitím scedím brokolici, pod studenou vodou (aby neztratila svou zelenou barvu)  a položím ji na brambory, zaleji mlékem, osolím, opepřím, položím brambory a dám zapéct. Mám plynovou troubu a pekla jsem to asi hodinu.. :)

takhle to mám připravené na další den do školy, nebo do práce (na brigádu)

Moc Vám tuto delikatesku doporučuji, určitě si pochutnáte..

Vaříte něco podobného, zkoušeli jste tento recept? Máte rádi brokolici? :)

9 komentářů:

  1. ježiš já mám hlad:D a nemám brokolici, asi umřu hlady :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D dá se nahradit třeba i pórkem, cibulí ..

      Vymazat
  2. Škoda, že nejím brokolici :-D

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to pěkně a především jednoduše:-)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá to supeeer :) asi si niečo tak podobné uvarím dnes na obed :D

    ak by si mala čas, budem rada ak navštíviš môj blog http://moonlightdreams-miadra.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to dobře a taky to občas vařím :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!