pondělí 7. května 2012

Vítejte:)

Ahojky,


zdravím Vás, své případné čtenáře a děkuji, že jste zavítali na můj nový blog. Už asi půl roku sleduji pár českých, i zahraničních blogů a některé mne hodně zaujaly a rozhodla jsem se to také zkusit...

Jsem obyčejná holka, studuju vejšku, chodím na brigády,  moc se nelíčím, ale za to mám doma kosmetiky, laků na nehty, oblečení a bot habaděj :) Také neustále nakupuji nové :D  Nejsem ani žádná hubeňourka, ba dokonce ani modelka, ale přesto mám ráda ležérní styl a také nepohrdnu něčím sportovním.. :) Snažím se dodržovat zdravý životní styl a vše, co k němu patří.. Ráda bych se s Vámi podělila o mé zkušenosti,  budou se zde objevovat recenze.. 


Těším se na Vás :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!