neděle 20. května 2012

Garnier Pure Matt-Brusher oil control

Pěknou slunečnou neděli,

vyzkoušela jsem pro Vás tento čistící gel, od Garnieru. Měl by vyčistit pleť od mazu, akné a černých teček... (zde si můžete přečíst více informací:  Garnier  )

Značka: Garnier
Vyrobeno: Paříž
Cena: 100-200 Kč
Kvalita obalu: 80%
Kde pořídíte: jakákoliv drogerie

Na první pohled - praktické balení. Účinky by se měly ukázat do 2 týdnů, já jsem používala asi 10 dnů  a výsledky jsou znát.



Kartáček je gumový, příjemný na dotyk

 Po otevření se musí hlavice otočit, trošku naklonit, přiložit na obličej a krouživými pohyby vmasírovávat do obličeje (vůně mi přomíná okurku a gel je svěží, chladivý). 
Na obličeji vytvoří mléčnou pěnu
Nakonec gel z obličeje smyjete vlažnou vodou, obličej vysušíte do ručníku a máte pleť jako miminko :)
Kartáček se taky musí umýt, pod tekoucí vodou. 

Určitě si ho běžte koupit - 100% doporučuji :) Má pleť je docela sušší, ale gel mě nevysušuje. Je dobré, dkyž se předtím odlíčíte a necháte chvilku gel působit (na internetu jsem se dočetla, že někoho pálí - já jsem  pálení nezaznamenala).  Pleť je po něm opravdu heboučká a čistá, po delším používání opravdu černé tečky MIZÍ! :) 

Doufám, že jsem Vám alespoň trošku pomohla v rozhodování, zda ho koupit nebo ne. V případě dotazů mi napište do komentářů.. :) A vy, co ho už vlastníte mi napište, jak jste s ním spokojené :) ?


Mějte se krásně

Peťula :) 

1 komentář:

  1. ahojky,
    děkuji za doporučení, zítra si ho koupím a vyzkouším!

    terka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za komentáře :)
PS: Kritiku přijímám, ale urážlivé a nevkusné komentáře nehodlám tolerovat!